hátha segít:
http://microsoft.public.windows.server.sbs.narkive.com/423l9ZAn/clients-random-ones-unable-to-login-to-domain-reboot-then-can

Sz. Lajos
Szent László, Szekszárd

Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Veres Sándor [veres.san...@gmail.com]
Küldve: 2015. február 12. 20:42
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: XP nem megy be a tartományba

2015. február 12. 18:18 Pasztor Birka írta,
<ba198...@gmail.com<mailto:ba198...@gmail.com>>:
Segítséget szeretnék kérni.
Egy teremnyi XP-s munkaállomást szeretnék beléptetni a tartományba.

De sajnos a kiszolgáló nem tudja elvégezni a műveletet hibát kapok.
Előzőleg az eseménynaplóban találtam valami dns hibára és jelszó hibára utaló
nyomot.
A kiszolgálon a computers-nél meg letiltva jelennek meg az adott munkaállomások.

Nem szokott ezzel gondom lenni.
Nem emlékszem, hogy változtattam volna bármit is.
Mi lehet ez?

Amikor tartományba lépteted nincs kötőjel a nevében, a hibaüzenet ablakában
pedig már kötőjelet ír a PC nevében.
Nem ez lehet a probléma?

Veres Sándor

P Mielőtt kinyomtatná ezt az e-mailt, gondolja meg, valóban szükséges-e. Napról
napra kevesebb fa lesz a világon.