Ja, ezért megrovás szokott járni, ha kihagyom az infót:
mindkettő Win 8.1 Enterprise és még a gépek is azonos felépítésű hardverek

VF.

2015.02.13. 8:36 keltezéssel, Verpeléti Ferenc írta:
Sziasztok! Ért valaki a Win8-hoz? Hol lehet kezelési kérdéseket,
problémákat (rövid úton) tisztázni? Van két gép. 1.) Az egyik az
Asztallal indul, a másik a Kezdőképernyő nevű csempesorral.
Ez a vezérlőpultban valahol állítható, ha odajutok megnézem.

2.) A Kezdőképernyő az egyiknél (a jobb felső sarokban) mutatja a
user mellett a Kapcsolót és a Keresőt is, a másik csak a usert. 3.)
Ha megnyitok egy "csempét" (mondjuk a Naptárt), akkor gondjaim vannak
a bezárással. Ha az egyiknél felviszem az egeret, akkor megjelenik a
címsor, ahol a jobb felső sarokban van "_" és "X", a másiknál nem
jön elő a címsor, hanem az egérmutató kézzé változik, ez
számomra ismeretlen funkció, pontosabban tudom húzni (lehúzni) az
ablakot - ez a bezárás? Ha nem zárom, akkor a bal felső sarokban
(ha oda megyek) ott a Naptór kicsiben, amit már Bezárhatok... 4.) Az
"egyik" gép 64, a "másik 32 bites. Létezik, hogy ennyire más a két
rendszer, vagy én állítottam el valamit?
Egyik 8-as a másik 8.1-es azért vannak az eltérések, frissítsd fel
mindkettőt up-to-date-re. -- Alaksza Balázs

Links:
------
[1] mailto:Techinfo@lista.sulinet.hu
[3] http://www.szag.hu/illemtan.html