Sziasztok!

Vettem a nejemnek névnapjára egy Lumia 530-ast.
Ugye ezek már nem olyan készülékek, hogy bekapcsolod és kész...
Beraktam egy (azóta megszüntetett) SIM kártyát és elkezdtem vele
játszadozni:
beállítottam a levelezését, töltöttem le alkalmazásokat, stb.
Amikor jött a nap és átadtam a telefont, akkor ki kellett cserélni a
SIMet az övére.
Ekkor letörtem a SIM foglalat egyik tüskéjét (amúgy sem látok már
jól és inni sem kellet volna annyit).
Vettem egy másik telefont és azt indítottuk el, az eredeti pedig
szervizbe került.
A napokban elkészült a javítás - gondoltam, hogy ezt a készüléket
meg én veszem birtokba.
Kitöröltem a nejem levelezési fiókját, beállítottam a sajátjaimat.
Mindezeket úgy, hogy még nem tettem bele a saját kártyámat, csak
wifi-n játszottam vele.
Egy idő után megjelentek a nejem kapcsolatai (lényegében
telefonszámai) a készüléken.
Mindez - gondolom - azért történt, mert a microsoft fiók azonos volt.
Tudja valaki, hogyan lehet ezt törölni és újat beírni?
Vagy marad a gyári beállítások indítása?

--

Verpeléti Ferenc