Date: Fri, 27 Mar 2015 11:55:34 +0100
From: ttrendszerga...@gmail.com
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Géptermi gépek cseréje

    Sziasztok!
    A fenntartó szándékában áll a géptermünk
      elavult
      gépeinek cseréje. Mit javasoltok, milyen gépeket érdemes
      beszerezni. Jelen pillanatban
      nagy asztali gépházak vannak 19” TFT monitorokkal, 512Mb RAM,
      1.6GHz celeron proc,
      80 GB HDD, XP. Hely szűke miatt kisméretű gépházak jöhetnek
      számításba,
      természetesen megfelelő tartalommal.
    Ötleteket örömmel fogadok.
    Tápai Tamás