Számomra is kicsit logikátlan ott, bár némi erőszakkal elmegy.  Ezzel
ugyanis nem a dokumentumba írok, hanem egy újabb 'rétegre', amit
kikapcsolhatok, vagy megjeleníthetek, úgy mint a korrektúránál. (Innen
nézve ez is lehet korrektúra, inkább az elnevezés a megtévesztő.)
Azokon a gépeken amin működik így néz ki a korrektúra menüszalag:
http://www.e5vos-zeg.sulinet.hu/szabadkezi.png ,
amire ha rákattintasz ez a menüszalag jelenik meg:
http://www.e5vos-zeg.sulinet.hu/szabadkezimenu.png