Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Granovitter Gábor [granovitter.ga...@belamail.hu]
Küldve: 2015. április 3. 13:23
To: Techinfo
Tárgy: PC jatekra

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni:
Csemetémnek kéne összerakjak egy gépet, mivel összegyűlt annyi pénze, hogy a
régi, már nem működő celeront lecserélje.
Mivel a fő cél a játék nagy dilemmában voltam: AMD vs Intel.
Az AMD-vel nagy tapasztalatom nincs, kettő régebbi van a közelemben, mindkettő
erős melegedéssel küzd érdemi terhelés nélkül is.

Amit eddig néztem:
- Intel Core i5-3340 BOX (55e)
- ASRock Z77 PRO4 alaplap (28e, ennek a Saphire változata 48e, )
- Kingston 8GB DDR3- 1600MHZ NON-ECC CL 10 DIMM (21e)
- indulónak valami olcsó HDD (15e)
cuzammen 140e. (és ez a full plafon)

Ház, monitor már megvan.

Tudtok esetleg olcsóbb, hasonló teljesítményű alternatívát?
Valahol benne van az is, hogy ebbe az i5 helyére később egy i7 is betehető lesz.

Véleményeteket köszönöm előre is.

Üdv
Grano