Teljes tisztelettel: köszönöm a törődést, de ebben és máshol sem látom azt,
hogy lakcímnek kell lennie.

Idézet:

12.4 Adminisztratív kapcsolattartónak csak olyan természetes vagy jogi
személy jelölhető meg, aki magyarországi *postacímmel* rendelkezik, és
magyar nyelvű kommunikációra képes.

12.5 A domain-igénylőhöz, illetve domain-használóhoz intézett hivatalos
értesítéseket, felhívásokat az adminisztratív kapcsolattartónak a
Nyilvántartásban szereplő e-mail címére vagy *postai címére* kell küldeni.
Saját felelőssége, hogy a Nyilvántartásban szereplő címeket úgy
aktualizálja, hogy az oda címzett értesítésekről, felhívásokról
haladéktalanul értesüljön. Sem a Regisztrátor, sem a Nyilvántartó nem felel
az értesítés elmulasztásából eredő kárért, ha az adminisztratív
kapcsolattartó a Nyilvántartásban szereplő címen nem érhető el.

A szolgáltató egyébként telefonon azt ajánlotta még, hogy egy ügyvéd címét
is beírhatom oda. Nyilván ez sem egy csettintésnyi dolog, de nem zártam ki
ezt sem.