Sziasztok!

A következő probléma miatt verem falba a fejemet :(
Januárban kitöltöttem az űrlapot, és letöltöttem a szükséges tisztaszoftver image-ket, és a weboldalt amelyen szerepelnek az MD5 ellenőrzőösszegek. A letöltések 1 részét otthon csináltam, azt gondolva hogy úgy talán nem szakad meg. Letöltés után minden fájlt ellenőriztem "MD5Checker.exe" program segítségével, majd rámásoltam egy 1 TB-os "wd mybook essentials" nevű (nem gagyi) USB diszkre. Elötte és utána futtattam a chkdskt, és nem talált hibát.

Most hogy elővettem az USB diszket, néhány iso fájl nem megnyitható DVD író programokkal, és az MD5-je mindegyiknek teljesen más. Fájlrendszer hiba nincs az usb diszken, és minden fájl másolható. Más image fájloknál még nem tapasztaltam hasonló jelenséget, pedig a virtuális diszk fájlokat is ezen az
USB diszken mozgatom.

Mi történhetett ? Megromlott? Vagy van valami vírus ami a tisztaszoftveres image fájlokra van kihegyezve?

Kösz,
Péter