Üdv Mindenkinek!

Tavaly nyáron azokra a routerekre, amelyek erre képesek, OpenWRT-t telepítettem.
Ezek közül egy a mai napon elkezdett ip-címeket osztogatni. (Azért történt,
hogy szükség esetén RADIUS szerver megkerülésével is tudjak biztosítani
nethozzáférést.) Grafikus felületű hozzáférést nem telepítettem.

Az első egy-két hét kivételével nemigen kísértem figyelemmel működésüket,
tehát nem piszkáltam bele. Tény, hogy belépve azt látom, működik rajta egy
udhcp szerver, leállítani hirtelen nem tudtam, inkább kivettem a hálózatból a
routert.

Létezik, hogy feltörték routert? (A logikáját nem érteném, hogy miért éppen a
dhcp szervert indítanák el, de ki tudja...)

Üdv: Fodor Zsolt