Mi Webgalambot használunk, amire nekem kell, arra jó, de a teljes
funkcionalitását csak a marketingesek tudják kihasználni, mert mindenféle
visszajelző funkciói vannak, amik engem nem érdekelnek... Egyszer kell
kifizetni, és utána korlátlanul használható, a mennyiségtől függetlenül.
Csak akkor kell megint fizetni, ha jön egy új verzió, és azt is akarod.
Lehet, hogy ha csak simán küldözgetni akarsz, arra akad valami ingyenes is.