Igen, pont ua. nálunk is, csak kb. 2 perces indulási idővel :)Megoldás nincs.
Megszoktuk, amíg jelentenek, ők is elindítják a gépeiket stb. addigra elindul.
Utána megpróbáljuk nem becsukni :D

Sziasztok!
Promethean táblák és az ahhoz kapott ActiveInspire-rel van gondom már egy jó
ideje.A szoftver iszonyatosa lassan indul (adott esetbe 20-30 mp is kell neki,
míg normál esetben, max 5-10 mp)
Próbálkoztam driver cserével, friss Inspire-rel, Windows újratelepítésével,
semmi nem segített.Miután elindult onnantól már jól lehet vele dolgozni, de
tanárnénik sokallják az indulási időt és megvallom tényleg zavaró. Ha egyszer
már el lett indítva  és bezárom,akkor onnantól már rendben indul. (tudom
memória csodái)Induláskor elindul(?) egy Equation Editor nevű program és
igazából erre vár az Inspire. Ha ennek az ablaka eltűnik, akkor onnantól
gyakorlatilag azonnal indul az Inspire is.
Futott bele valaki ilyen gondba? A táblák TIOP 1.1.1. ből vannak laptopostól.