+1

Decemberben amikor kérdeztem hogy hogyan leltározzak ha nem nyithatom ki a dobozt, akkor nálam is az igazgatónak is elküldték a válaszukat BCC-ben!!! korrekt mi?

VCS

Tovább megyek!
Nekem az igazgatómat hívták fel, hogy milyen kioktató stílusban
írtam nekik, pedig csak jeleztem, hogy a projektorok garanciaideje
fogyóban, miközben még használva sem voltak.

2015. június 4. 14:28 Gajai Attila írta,