Elnézést, hogy beledumáltam a témába. Tudom, hogy 8 példány DVD-re,
én is csináltam.
Egyébként pedig nem lehetsz érte felelős, csak
"felelős", mert ez nem hivatalos munka.

A beírásom Torma Sándor
jegyzetére volt válasz, abban volt szó pdf-ről.
Azért is volt az idézet
az elején...

ÜDVF

<verpel...@teleki-xi-bp.sulinet.hu [2]>:

> [...]
a szakot"

kap több tájékoztatót, ezt is:

http://moe.fw.hu/dokument/Felhasznaloi_dokumentacio_eportfolio.pdf
[1]

lehet, ha mégis mást küld be a kolléga.

> Ezt a videót kivételesen
nem feltölteni kell, hanem DVD-re kiírva 8 példányban postázni.
> Mivel
az elkészítéséért mondhatni "én vagyok a felelős", ezért szeretném, ha
nem tudnának belekötni.

> Veres Sándor

Links:
------