Dell-re szavazok!

Nagyon sok laptopot látok mostanában, hogy gari letelte után elszáll az
alaplapi videó vezérlő és csak alaplap cserével oldható meg a dolog.
Mondani se kell hogy az a legdrágább, magyarán vehetsz újat inkább.

HP se rossz, csak valahogy nagyon belassulnak egy idő után.

Mire kell neked ilyen erős konfig? 8GB RAM szerintem tök felesleges. Ha
csak nem photoshopra vagy autocadre kell.

Volt egy laptop szervizes honlap, ahol volt egy statisztika hogy melyik
márkából mennyit visznek be javításra. Csak nem találom :(

2015. június 15. 15:42 Granovitter Gábor írta, <