nem olvastam végig minden hsz-t, de saját tapasztalatom:

   - márkától függetlenül az alsó kategória szutyok
   - üzleti kategóriából a dell ugyancsak nem jó választás (2013-ban láttam
   új DELL-t, gyári telepítéssel, nem volt bekapcsolva az AHCI - botrány. De
   amúgy ár-érték arányban se jók, összeszerelés minősége se éri el a
   versenytársakét),
   - de mivel az üzleti kategória általában drágább, mint 200e, emiatt én
   nagyon szoktam ajánlani a pár éves, patent állapotú, használt, újonnan
   400e+ Ft-os gépeket. Ezek megkaphatóak olcsón, és teljesítményben nincs
   rájuk panasz. Különösen egy HDD->SSD csere után. Időnként még egy tizest rá
   kell kalkulálni egy akkucserére.
   - ha nem _muszáj_ az extra videokari, akkor ne. Drágább is, kisebb az
   akuidő, és gyorsabban is tönkremegy a gép.

2015. június 17. 14:38 Verpeléti Ferenc írta, <