>Szóval, az érdekelne, hogy kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban,
>mennyire érné meg most jelentkezni, mennyire finomhangolható, hogy azért
>tudjuk >használni a hálózatunkat, ha a fél környék rajtunk akar lógni.

>Tisztelettel:

>Perjés Erika

>rendszergazda

>Tarjáni Kéttannyelvű Általános Iskola és AMI

Ebből nem lenne gond, mert jelszóval kell védeni, amit szigorúan változtatni
kell félévente. Nálunk már egy éve működik, én írom be a jelszót, annak aki
megérdemli…, persze van egy bonyolultabb azonosítási rendszer is, de arról most
nem írnék. J

Üdvözlettel:

Magyar Csaba

Tata, Jávorka S. Mg-i és Él-ip. Szakképző I. és Koll.

---