Bocsi, tényleg nem ide tartozik, de a hozzászólásban említi a sablon clonozást és erről jutott eszembe.
Kérlek vedd tárgytalannak. :)

2015.07.13. 11:19 Ne'meth Sa'ndor (nsandor.a...@gmail.com)
Bocs, de ennek mi köze van a tárgyhoz?

Sent: Monday, July 13, 2015 11:13 AM
Subject: Re: MS-os szaki kerestetik HELP!

Szia!
Adott 30 új gép, win7, vagy 8.1 lesz rajta. Milyen lépésekkel tudom megkönnyíteni az életem telepítésük során.
Eddig csináltam egy gépet minden driverrel és szükséges programokkal, frissítésekkel. Aztán készítettem egy img-t és clonoztam a gépeket egyenként. Tudom, h van hálózatos lehetőség, de eddig nem volt szükség tömeges clonozásra. Van-e valami megszokott, bevált metódus a hatékony  csoportos clonozásnak.

Köszönöm.

Tápai Tamás

2015.07.13. 10:26 Róka Milán (rtks...@gmail.com)
ha esetleg a SoftwareDistribution konyvtar torlese segit (windows update cache), ami win7/8 on is ugyanugy ott van, akkor valoszinuleg eleg ennyi:

net stop wuauserv
rmdir /s /q "%windir%\SoftwareDistribution"

a lenyeg hogy rendszergazdakent legyen lefuttatva

ezt a konyvtarat (is) mindig torlom live linuxrol mielott ghostolok egy sablongepet, mert eleg nagy tud lenni a merete