Lehet, hogy félreértettem az írásának a lényegét, de tegyük hozzá, hogy félreérthető is volt. :-) Ez esetben elnézést kérek Sándortól. Egyébként egy kedves 'ismerősöm' kért meg, hogy nézzek már utána ennek, ennek fényében pedig nincs is alapja az ironizálásnak.

Amúgy egyenlőre úgy néz ki, hogy a Sulix-ba épített Moodle lesz a megoldás. Egyenlőre meglepően gyorsan tudtuk elérni otthonról is. :-)

Üdv.: Faragó Zsolt