Az lsmod kimenetében a kernel modult kellene keresni amit betölt, vagy
szerintem inkább nem tölt :) be így fejből nem vágom hogy a  Broadcom Corp
NetXtreme II BCM5709  kártyának mi a kernel modul neve. Egyébként az is
könnyen elképzelhető hogy van alatta valamilyen modul, csak azzal nem
működik megfelelően.

Itt próbálj meg drivert keresni:
http://www.broadcom.com/support/?gid=9

Nem biztos hogy itt van megfelelő, keress rá a dell oldalán is.

Kell hogy legyen alá driver csak lehet hogy be kell forgatni a kernel alá
ha szerencséd van akkor találsz rpm csomagot is.

Üdv.:

István

*Csóka István*
*Budapest*