Amúgy Vuescan-t érdemes még megnézni: jóval több beállítást tud, mint a
gyári szoftverek (pl. sokkal nagyobb dinamikatartomány kihozható a
szkennerből, sok béna automatika helyett értelmes manuális beálíltásokkal
lehet szkennelni). És működik olyan szkennerekkel, amikhez a trehány
gyártók már nem adnak drivert pl. win 7 alá.