Nálam sincs klíma. Gyakorlatilag érezhetően melegebb van, mint odakint. Tegnap
előtt  behalt a router gép IPcop van rajta. 10 elkó púposodott fel az
alaplapon. A tápot már szét sem bontottam, de nagyon meleg volt. Szerencsére
volt egy gép tartalékba. Az elvonási tünetektől szenvedők egyfolytában
csesztettek, hogy mi van. Mikor elmondtam, hogy a melegtől romlott el, (minden
irodában van klíma) elhallgattak.