----- Eredeti üzenet -----

Feladó: "Molnár Péter" <moln...@afg.hu>
Címzett: "Techinfo" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Elküldött üzenetek: Kedd, 2015. Szeptember 8. 17:58:13
Tárgy: Re: Balassi-bgy.sulinet.hu

Hello!
>Csak annyi a baj, hogy se a gw se a suli nem pingelheto es nem erheto el.
>Ev eleje van es kene neki meg az a tetu 4megas net is, mert a
levelezes errol megy ugye.....
>Valaki valami niif-es kontaktot tud adni esetleg?
???????????
1. Fogalmunk sincs, hogy csak kivulrol nem elerheto vagy belulrol sem
pingelheto a gw.
2. Van hivatalos niif hibabajelento, nekem mindig gyorsan es korrektul
intezkedtek.
3. A listan is van niif-es, de nem azert, hogy ilyen problemakat kezeljen.

--
Udv:
Molnar Peter

Óbudai Egyetem