Sziasztok!

2015. szeptember 16. 8:43 Attila Kovács írta, <sysad...@jezsu.hu>:

> Zentyal lehet éppen, de max 4.0-ig, ugyanis a 4.1-esből már kivették a
> proxy funkciót. :( Sajnos nem jó irányba halad a fejlesztése.....
> Csak alapból a https forgalmat nem szűri, ha meg a facebook-ot akarod
> tiltani, akkor ahhoz ez alap.

Korábban én is előszeretettel ajánlottam és telepítettem is a Zentyal-t,
most azonban már nem ajánlom, az általad is leírt okok miatt, stb (igaz én
még használom a 4.0-ás verziót).
Ha nem transparens módban konfigurálod a proxy-t, akkor a facebook-ot is
lehet vele szűrni.

Mivel iskoláról van szó, ezért én a SuliX Szervert javasolom. Regisztrálni
kell az iskolát, és utána ingyenes a használata, a frissítések továbbá
segítenek ha elakadsz, akár a telepítésben is. De ha csak ki akarod
próbálni, akkor lehet 30 napos próbakódot kérni.

Veres Sándor