Mivel nem biztos, hogy beléphet az adminba (ki tudja...), ezért:
http://sulix.hu/dokumentumok/SuliXerver_Adminisztr%C3%A1tori_K%C3%A9zik%C3%B6nyv_3-4.pdf
A rendszergazdai kézikönyv 158. oldalától kezdődik az erre vonatkozó leírás,
a külső tárolókból való telepítés pedig a 162. oldalon.
---
Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc