1. §4 [4] (1) A rendelet hatálya - ha e rendelet másképp nem rendelkezik
- fenntartótól függetlenül kiterjed a nemzeti köznevelésről szóló 2011.
évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 7. § (1) bekezdésében
meghatározott köznevelési intézményekben közalkalmazotti jogviszonyban,
munkaviszonyban foglalkoztatottakra, azok munkáltatójára, valamint a
minősítő vizsga és a minősítési eljárás megszervezésében és
lefolytatásában részt vevőkre függetlenül attól, hogy a köznevelési
intézmény önálló intézményként vagy másik intézmény szervezetéhez
tartozva, szervezetileg összevonva működik.
Szerintem a fenntartó csak annyit tehet, hogy nem vesz fel
alkalmazottnak magasabb végzettségű dolgozót
a pedagógus munkát közvetlenül segítő munkakörbe.
De ha már felvette, akkor oda kell sorolnia, ahova való.

Bár nem értek hozzá...
Jó, ha vannak példák más iskolákból, de kell a jogász.

ÜDVF

Links:
------
[2] http://www.szag.hu/illemtan.html