From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kiss Zsolt
Sent: Monday, September 28, 2015 11:08 PM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: 10-es frissites behal

> Eszerint valami hardver inkompatibilitás okozza.
> Nézd meg az alaplapi BIOS-t, nincs-e belőle frissebb. HDD SATA mód?

Azóta már én is megtaláltam, csak zűrös napom volt. A biosok között keresgélve,
amikor oda volt írva, hogy 10-es CPU támogatás a változás okaként akkor
bizakodva tettem fel. Szerencsére meg is jött az eredmény.
Azért érdekes, hogy eddig vacak őskövületekre felment csont nélkül, egy zsír új
gépre meg csak bios update után kúszik fel. Mondjuk kíváncsi lennék arra
mennyiért is adják MSék ezeket a cuccokat a nagykereknek, mert fura, hogy
nagyságrendekkel több pénzt kérnek (legalábbis itt keleten mindenképpen) a
boltok egy 10-esért, mint egy korábbiért amiről frissíthetek ingyen. Lehet
érdekességképpen ki kellett volna próbálni vajon egy 10-es telepítő is
kifagyott volna-e vagy csak a frissítő, de ez nem volt eszembe, most meg már
szerencsére kész van, próbaképp meg tutkó nem downgradelem le a biost :)

Zsolt