On 2015-10-01 20:28, Boldog Ferenc wrote:
Egy normális világban lenne értelme kitöltetni kérdőívet a tanulókkal, a
tanárokról.
Egy normális világban viszont felesleges, így értelme sem lenne.

Az egyetemen minden felevben velemenyeznunk kellett az oktatokat. Az oktatok megkaptak az osszesitett eredmenyeket, amiket nem annyira tudtak felhasznalni. Megkaptak viszont a szabadszoveges ertekeleseket is (nev nelkul) amiket minden kovetkezo felevben igyekeztek adoptalni.

Nem gondolom, hogy emiatt ez az egyetem kevesbe vagy jobban lenne normalis egy olyannal, ahol ilyet nem csinaltak (bar tudtommal minden magyar egyetemen jopar eve kotelezo).

Szerintem ez egy jo dolog, mindket oldal reszere.

--

udv
Adam