Nem saját hatáskör.

Az AP-k külön tartományba kerülnek, a kliensek dhcp-vel kapnak címet.
Neked egyrészt annyi a feladatod, hogy a klienseket regisztráld.
Másrészt lesz egy "saját" SSID, melynek nevét, jelszavát Te állítod be -
ez 180 naponként lejár.
(Szerintem ez ág nem ajánlott, mert egy jelszó hamar kikerül, és nincs
egyéb szűrési lehetőség,
de ez csak az én magán véleményem...)
A helyszín gondos megválasztása még a feladatod.
A Sulinetes routerrel közvetlen kapcsolat kell, ne legyen közben switch.

ÜDVF

> Igen, a felhasználók menedzselése világos, de a hálózati beálltások szerintem
> részben saját hatáskör.
>
> PS

Links:
------