Subject: Re: tiop tábla szoftver
To: techinfo@lista.sulinet.hu
From: ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu
Date: Mon, 14 Dec 2015 12:33:24 +0100

    2015.12.14. 12:25 keltezéssel,
      Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág
      Rendszergazda írta:

      Egyébként a következőbe futottam még bele:
        pályázatos laptopok klónozással telepítődnek. Viszont a
        klónozott laptopon 0, azaz nulla napos lett! Erre az volt a
        válasz, hogy egy táblához 4 kód jár az esetleges újratelepítések
        miatt. Más laptopon/PC-n való használatra javasolják a 11-es
        verziót, az ingyenes. Próbáltam keresni, de nem találtam meg,
        ahova irányítottak.

    Jól értem, hogy te már kaptál kódot a SMART Notebook 15 programhoz?

    Vagy mi lett "0 napos" a klónozás után?

    SMART Notebook letöltése:

    Google 2. találat: SMART Notebook 11 download

    https://education.smarttech.com/en/products/notebook/download

    Majd a következő link:

    Looking for an older version of Notebook or know what software you
    need?

    Meg kell adnod az adataidat.

    Veres Sándor

  • ... Zoltán Kurucz
    • ... Zoltán Kurucz
      • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
        • ... Veres Sándor
          • ... Venczel József
            • ... Veres Sándor
              • ... Venczel József
                • ... Gyulai László
                • ... Gyulai László
          • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
          • ... Csaba Tiba
      • ... Veres Sándor
    • ... Veres Sándor

válasz