Köszönöm a válaszokat, a régi (azért nem csöves) Thomson tv-hez szeretnék
egy olyan lejátszó eszközt, amivel a családnak nem kell beülni a gép elé
(aminek kicsi a monitora - tudom vegyek újat), hanem a tv-n tudna filmeket
nézni (USB-n és/vagy DVD lemezen). A keret maximum 15000 Ft plussz-minusz
pár ezer. A TV-n van "érvényes" előfizetés kb. 40-50 csatornára, nem tudom
pontosan.