Sziasztok!

Olyanok segítségét várom, akik nyertek és már kaptak a fentihez eszközt.
Tavaly volt egy pályázat, amiben igényelni lehetett ezen AP-ket, állítólag
nyertünk is hármat, de értesítés még nincs. (Cisco Aironet)
Gondjaim:

   - értesítéstől számítva mennyi időnk van kiépíteni a telepítési helyet?
   - leírás szerint 100m lehet a max távolság az áramellátás és az eszköz
   között. Ez nekem több okból is aggályos. Egyrészt PoE az okés, de átmegy
   100m-t? Illetve eleve UTP is korlátos.
   - mekkora távolságot lőnek át ezek az eszközök? (pl a 2. emeleten lévő
   az elsőn ahsználható lesz? - 30 cm-es födémmel)
   - aktív eszköz nem lehet a Sulinetes router és AP között, de nekem
   messzebb kell, mint 100 m, akkor mi a teendő?

Egyenlőre ennyi, a többi majd gondolom jön a válaszokból

Köszönettel:
Zs