"Ha szeretnel tobbet kapni - semmi akadalya, de valahonnan mashonnan kell
elvenni."

Gondolom, most viccelsz ;)

Csak fejből idézek egy mai hírt: 10 Milliárdból épül az új Haladás stadion.
Megkeressem, mennyi volt az átlag nézőszám?
Nézz utána, Felcsútra mennyi be nem fizetett adót csoportosítottak át.

De ha szeretnéd, szívesen felsorolom - mire költenek feleslegesen a
fentihez hasonló összegeket.
Szóval jelen pillanatban úgy áll, hogy van pénz arra, amire akarnak
költeni. Csak ez a célcsoport  nem kritikus méretű, már ami
a szavazáson számító százalékokat illeti.

A pár tízezer hülye focibuzi ezek szerint elérte az ingerküszöböt.

NT

Sent with MailTrack
<https://mailtrack.io/install?source=signature&lang=en&referral=c...@cujo.hu&idSignature=22>