On Thu, Feb 04, 2016 at 02:44:08PM +0100, Nagy György wrote:
> Bocs, hogy bele kontárkodok, de szerintem nem érdemes ezzel kínlódni. Nézd
> meg a www.testline.hu <http://www.testline.hu>  t. Érdemes használni.
> rengeteg beállítási lehetősége van, és nagyon jó statisztikákat generál az
> eredményekből. Igaz, hogy nem ingyenes, de rendszeres használat esetén bőven
> megtérül egy év alatt a befektetés, hiszen akár a teszt előállításával, -bár
> ez a kevesebb- de az automata kiértékeléssel és osztályozással rengeteg idő
> takarítható meg. A tévedések elkerülése érdekében én csak egy felhasználó
> vagyok, tehát a bejegyzést ne tekintse senki reklámnak.

Ha én jól értem a kérdezőt, akkor Te nem jól érted őt.

Nem az a fontosabb cél, hogy legyen egy működő tesztkitöltő rendszere,
mert az tényleg van sok, hanem, hogy tanuljon némi adatbáziskezelést,
amire persze szintén nem rossz út egy ilyen működő rendszer tanulmányozása,
de talán könnyebb és biztos, hogy érdekesebb megpróbálni egy ilyen
rendszert összerakni.

--
PTG
Never kick a man, unless he's down.