A forrás txt-ben volt, szóval elméletileg létre kellett hoznia egy új Excel
fájlt, átmásolni az adatokat és menteni. Van AD login, de őszintén nem szoktam
ellenőrizni, hogy milyen néven lépnek be. Az "utoljára módosította"-nál látszik
is a diák neve. A többi dolgozatban a szerző, utoljára módosította, létrehozás,
utolsó módosítás ideje koherens, csak ennél a kettőnél (háromnál) nem, mert
"melcsi" két embernek is létrehozta ugyanazt a fájlt :)
A feladat és a forrás egy hálózati meghajtón vannak, de az egyik PDF volt, a
másik txt (egy régebbi érettségi feladatot adtam fel - Lángos). Elméletileg a
dolgozat előtt is hozzáférhettek, ha kitalálták a mappa nevét, mert reggel
szoktam felmásolni a fájlokat, hogy ne órán menjen az idő vele - ilyet többet
nem fogok tenni :)
Az elkészült fájlokat detto egy hálózati meghajtóra mentik, mindenki a
sajátjába, ahova elméletileg csak neki van írási joga (majd holnap megnézetem a
rendszergazdával a jogokat)