Sziasztok!

Adott egy Dell noti W10-el és egy HP P1102. Egy másik gépről hoztam, ott
tökéletes volt XP alatt. Itt meg, ill. egy másik ugyanolyan gépen is folyton
az van, hogy lecsatlakozik és vissza. Az eszközök és nyomtatóknál is
elhalványodik és vissza, illetve az USB le és felcsatlakozási hangot játsza.
Legfrisebb driver van fent hozzá HPról

USB kábel csere volt, a dell nem tett fel frissebb usb drivert, sőt nincs is
fent, nemtom a chipsetből szedi-e. minden esetre azt lefrissítettem, de
ugyanaz maradt az eszközkezelőnél, tehát vagy nem abban van vagy nincs
újabb...

Merre induljak még? A support szerintem egymásra mutogatna, ill. a Dell anno
ki is mondta, a 10-es szar egy másik régebbi ügyben ősszel, nem javasolják a
használatát.

Zsolt