Ja, minden világos.

Pedagógus = ellenlábas
Ergo a paranoiámban  így magamra maradva  sem teszek semmit azért, hogy
változzon a helyzetem.

Asszem ezt hívják magyar átoknak.
Hát sok sikert, azt azért javaslom kidolgozni, hogyan is szerezzen a világ
tudomást minderről,
ha egymást sem becsülitek annyira, hogy közületek valaki képviselhessen
Titeket.( - kivétel)