A telefonomban tárolom (az mindig a zsebemben van) a Colornote app segítségével. Számlaszámot, kódot, jelszót pedagógus azonosítót stb. A fájl PIN-nel védett, ha a telefont kicserélem, Google-ból visszatöltöm.

Borsa Géza

----- Eredeti üzenet ----- From: Nemeth A
Sent: Friday, February 19, 2016 7:32 AM
To: Techinfo
Subject: Jelszavak tárolása

Ti milyen módszert használtok a jelszavaitok tárolására?
Lassan eljutok odáig, hogy már nem tudom fejben tartani. Számítógépek, email fiókok, elektronikus napló, ketszintu.hu, oktatas.hu, ebay, Paypal, ügyfélkapu... Eddig 4-5 jelszót rotáltam az oldalak között, de lassan eljutok odáig, hogy már nem emlékszem, melyik hol van beállítva. Ha az otthoni Chrome-ban nem lenne beállítva a jelszavak megjegyzése, akkor 1-2 helyre már nem tudnék bejelentkezni, mert fogalmam sincs, mi a jelszava. Kellene valamilyen módszer, ami jobb, mint a felírom txt-be... Nem vagyok államtitkár :D, szóval nem feltörhetetlen megoldást keresek, csak valami közepesen biztonságosat.