letöltöd a portable jre leújabb 1.8.x-et pl. C:\java\ -ba kicsomagolod
környezeti változók/rendszerváltozók -ba létrehozod:
ABEV_JAVA_HOME változót - értéke: c:\Java\bin\
(ekkor az abevjava_start.bat ezzel indítja az alkalmazást) - viszont nem lehet
új telepítőt telepíteni (~régi 1.5, 1.6 -os JRE-k.. okán az új )ányk -t így így
eljárni a telepítéséhez - pl:c:\Java\bin\java.exe -jar abevjava_install.jar
c:\Java\bin\java.exe -jar nav_1553.jar
c:\Java\bin\java.exe -jar nav_doc_1553.jar - ekkor mind az 1.5.x, mind az 1.6.x
és a legújabb 1.8 is fenn van - portable firefoxhoz pedig emez 1.8.x-et is
beállítod - 'új dolgokhoz az Internet Explorer a kir, kira-hoz meg fut a
másik régi verziókkal ------------------------