2016. március 5. 7:58 Nagy János írta, <johns...@gmail.com>:

> Tisztelt Lista!
>
> Talán ide is kapcsolható a problémám.
> Szeretném ha az óráimon a diákok használhatnák a mobiljukat. (keresés a
> neten stb.) Ehhez wifi routert akartam az info  terembe tenni. Az igazgató
> nem engedi mondván a szünetekben az egész iskola ezen lógna facebook-olna.
> Eddigi biztonsági javaslataim: (mac szűrés, jelerősség csökkentés (1.
> emelet beton falak nem hiszem, hogy 10 méternél távolabb is fogható a jel),
> kikapcsolom a routert óra végén) nem tartották jónak. Milyen megoldást
> javasolnátok, hogy ne arckönyvezzen mindenki a wifin és órán mégis
> [...]

A konkrét választ nem tudom, de azt igen, hogy a válasz a kérdés függvénye.
Az igazgató ért hozzá, és technikai problémái vannak? Vagy csak egyszerűen
nem akarja az egészet, és le akar téged rázni? Milyen indokkal utasította
el a megoldási javaslataidat? Ha nem volt indoklás, akkor a technikai
support reménytelen.