Én is akartam írni, hogy valami figyelés be van állítva rájuk. A sulinet dashboard-on is látod az eszközök státuszát. Illetve a múltkor hívtak mobilon (!), hogy nem látják az egyik AP-t, mi van vele, és gyorsan helyre kéne állítani, és tényleg, switch cserét csináltam és közben kilökhettem annak az AP-nek a kábelét is, visszadugtam és megnyugodtak.

GyL