From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kiss Zsolt
Sent: Saturday, March 26, 2016 11:46 AM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Lenovo G510 bios jelszo tores

Sziasztok!

Van valakinek programja, amivel a kolléganő lejelszavazott biosát felül tudnánk
írni? Windowshoz hozzáférünk, de telepíteni szeretne és ezért kellene a BIOS-ba
bemászni. Nem tudják ki és mikor, de levédte. Lehet valami vicces barát
egykoron.

Túrtam a netet, de azt olvastam, ez a piszok valami külön flashben tárolja, így
felejtsem el a szokásos elemes trükközést. Olyan videot is láttam ahol valamit
nagyon forrasztottak, de ahhoz sincs "kedvem"

Elvileg a Lenovonak van valami programja erre, de hátha nem csak nekik :)

Zsolt