A előzőkben leírt problémák miatt, ami nem sikerült megoldani, leszedtem a
office 2010-et és újratelepítettem a 2003-t, de a hiba továbbra is fent áll.
Nem tudok Excelben dátum formátumot használni, semmilyen formában nem lehet,
nem ismeri fel, és nem hajlandó kezelni.Egyedül ahogy elő tudok csalni egy
dátumot az: =ma() függvény, amire a következőt kapom: 2016 04 15 semmilyen pont
vagy egyéb elválasztó, ha így írom be sem működik, mondjuk ez érettségihez
amúgy is rossz lenne. Ezek alapján a WIN10 a ludas szerintem, mit tudok tenni?
Gyors segítségre lenne szükségem!!! Bíró László