Kedves Attila!
Szerintem túl sok betűt pazaroltál rá. Lehet, hogy az illető már le is iratkozott a listáról, miután ezt az egyetlen levelet megírta. Az Admin már helyretette, tovább kár etetni a trollt...

On 2016-04-30 19:21, Horváth Attila wrote:
Egyébként nem vagy egy bonyolult lélek.
Az a te bajod, hogy a feleséged kétszer-háromszor annyit keres, és ez bántja az Ákoson nevelkedett lelkecskédet. Ahelyett hogy a női princípiumot teljesítené be, képes lazán, szinte nem is teljesítve egy vagyont hazavinni, míg te heti 40 órában csavarozod a géproncsokat, meg magyarázod a többi léhűtő báró és baronesse Csekonicsnak, hogy hogyan is kell azt a fránya körlevet elkészíteni.

Igaz, hogy ha már 5 gyerek beszél egyszerre melletted, remegni kezd a kezed, és nem tudsz a csavarozásra koncentrálni, egyszerűen idegesítenek, de egy "tanító" ezt csinálja meg lazán 30-al a Te éhbéredért. Évi 20 nap szabival.

Rossz lehet neked otthon...

    2016. április 30. 1:40 Brooooo írta, <br...@freemail.hu