From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of fido fi
Sent: Monday, May 2, 2016 12:17 PM
To: Techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: win 7 aktiválása

Sziasztok!

lehet hogy egyszerü a megoldás annál jobb, de a suliban mára egy csomo gép
kiirta, hogy szoftverhamisítás áldozata lett pedig eddig jól müködtek a gépek.
Win 7 van rajtuk. Nem tudom, hogy mikori volt a feltelepítés nincs róla info.
Mit csináljak igényeljek uj win7 kulcsot szerintem már nem lehet bár az
igénylőlapon van. win 10 re meg nem állhatunk át, mert a gépek sem birnák de
inkább a userek év vége elött nem birnák ki az "uj" op rendszert.

Az az érdekes, hogy nem mindegyik gépen csinálja ezt.
Ötlet

Köszi mindenkinek

franciska