Szia!

Én megpróbálnám áttenni másik telóba a kártyákat, ha lehet (már úgy értem, nem
a készülékek között csereberélni, hanem a szóbanforgó három telefonon
kívülibe). Ha ott is fennáll a probléma, akkor nem a készülék a ludas.
Másrészt megpróbálnám kikapcsolni a hangpostát. Szerintem annak
deaktiválása/aktiválása ingyenes, szóval bármikor vissza lehet kapcsoltatni.

Üdv,
Venczel József