2016.05.23. 8:30 keltezéssel, Fehér Sándor írta:

>Kérdés, hogy mi áll a szerződésben, amit megkötöttetek, és hogy van-e még hűségidőd.

Nincs hűség, nem is volt kezdetben sem. Néztem már másik net után, de az UPC lasabb és drágább is.

Megpróbálom újrahívni őket, hátha.

Elképzelhető, amit írsz, hogy a fix ip -re gondolt az ügyintéző, erre nem gondoltam sajnos.

Ha az ügyintéző nem hajlandó megérteni a problémádat, akkor jelezd az esetedet pl az index.hu-nak. Ha országos vízhangot kap a DIGI ezen gyakorlata, akkor talán az ügyintézőket is felvilágosítják bentről, hogy miről is van szó és megoldás is születik rá, azok esetében akik reklamálnak, akik pedig nem reklamálnak, azoknak jó a privát cím.

Veres Sándor