Engem is átraktak nemrég, egyből észrevettem, mert nem értem el a NAS-om.
Levél a leggyorsabb, mert az az illetékesnél landol.
Este írtam nekik levelet, reggel kilenckor válaszoltak, hogy tíztől
publikus a címem és úgy is volt.

Ezt meg tudom erősíteni én is. E-mail az ügyfélszolgálatnak, egyszer visszakérdeztek, hogy biztos kell-e, meg hogy a nat biztonságosabb, meg stb, de ragaszkodtam a publikushoz, és meg is kaptam minden további macera nélkül.

A Digi nem szűr semmit.

Ezt viszont vitatom. Bizonyos okok miatt dns szervert kellett üzemeltetnem egy digi végponton, amit kívülről is el kellett érni. Egyszer csak nem működött, nem volt elérhető kívülről. Hosszas ügyfélszolgálatos levelezés után kiderült, hogy valóban központi a szűrés, "biztonsági okok miatt" van rá szükség. Ha veszek fix ip-t, akkor azon nem lesz szűrés. Ez után nem firtattam, hogy mi lehet az a "biztonsági ok", ami miatt dinamikus ip-n erre szükség van. :) Más szűrést nem tapasztaltam, ezzel együtt is az egyik legengedékenyebb szolgáltató.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu