From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Molnár Péter
Sent: Saturday, May 28, 2016 10:14 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: windows 10 home nyomtato megosztas

Hello!
Kezdeti állapot:
Konica-Minolta Bizhub 162 usb-n csatlakoztatva egy windows xp-s gephez, a
nyomtató a gépen megosztva.
8 db windows xp-s gép nyomtathat rá, meg egy windows 8.1-es.
A nyomtató tökéletesen működik.

Jelenlegi állapot:
Az Xp-s gépet le kellett cserélni. Lett egy Windows 10 Home változat.
A munkacsoport ua, mint xp esetén.
A gép ip címe ua, mint az xp-nél.
A megosztás neve ua, mint az XP-nél.
A windows 10 home-on a jelszó nélküli megosztás engedélyezése megtörtént.
A windows 10 home nem ismerte fel a nyomtatót, de a cég honlapjáról letöltve a
windows 7-es 32 bites változatot (a windows is 32 bites), a nyomtató nyomtat.
Eredmény:
Windows 8.1-es gépen a nyomtatót újra kellett telepíteni, de utánna nyomtat.
4 db XP-s gépen semmit sem kellet csinálni, a korábbi megosztásra simán lehet
nyomtatni.
4 db XP-s gépen a nyomtatót újra kell telepíteni, de a telepítés végén nem
üzemkész, hanem
csatlakozás nem lehetséges biztonsági hiba
Elvileg a windows xp-s gépek klónozottak, így nem különböznek, elvileg (elég
régi telepítés)
Az a gép amihez régen csatlakoztatva volt a nyomtató, természetesen a gép
nevének és ip címének megváltoztatása után, sem hajlandó csatlakozni.

Amivel próbálkoztam:
A windows 10 home-on létrehoztam egy felhasználót, aminek jelszót is adtam.
A megosztás biztonsági fülén mindenkinek, minden felhasználónak, s az új
felhasználónak külön is adtam teljes jogot a nyomtatóhoz.
Ez után az XP-n névvel probálkoztam csatlakozni, de továbbra is nincs
jogosultsága üzenetet kaptam.

Kifogytam az ötletekből.
Mire nem gondoltam?

--