Köszönöm a segítségeteket. Ezen akkor elindulok. Usb to rj45 extenderrel
már sikerült áthidalni dolgokat de most ezt a rövid távot kell belőni.

Csaba
2016.06.06. 7:50 ezt írta ("Fehér Sándor" <
fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>):

Szia!
A dolog forrasztásos része nem áll messze tőlem :) én már csináltam hdmi és
usb kábelt (is) többek között. Ha a kábelek bekötési rajzára van szükséged,
a legjobb forrás a : pinout.ru oldal
Más ötlet és nem kell forrasztani:
Veszel egy villanyszerelési kötési dobozt és belefúrsz esetedben négy töm
szelencét. (2usb 2 hdmi)
Belehúzod a két kábelt oldalt vagy felül a projektorból és alul pedig
kilógatod 5-10 centire. Erre toldóval és kábellel (hdmi+usb) pedig rákötöd
az idegen gépeket.
Írtad, hogy a távolság elég jelentős 5m+ így az USB esetében nem garantált
a megfelelő működés.
Az usb esetében a hosszabb részt ha lehet aktív usb kábellel oldd meg, vagy
esetleg jó minőségű (ebay-ről) trishielded (3x árnyékolt) usb kábelt vegyél.
Az usb amúgy 5méter felett nagyon érzékeny, ezen fog bukni a projekt ha
végül nem sikerül. >>>> Aktív usb a preferált, azzal menne a dolog!

Üdvözlettel!