Szia!

Nálunk nem fagynak a gépek. Előbb W10 friss telepítéssel, majd most már win7 enterprise-al is rendesen futnak. Én NEM a kapott lemezzel telepítettem a gépeket, hanem a mediacreation tools által letöltött eredet iso image-t tettem fel.
Kms-el pedig aktiváltam a gépeket sulinetes kapcsolaton keresztül.
Szerintem csinálj egy tiszta telepítést másik lemezről 1-2 gépre majd imagezd le és teszteld.
Ha jól megy a két "teszt" gép, akkor pedig átimagezed a többire is.